motocyklova.pl

0 produktów za 0.00 zł
Szczegóły »

Pomoc

Najczęściej zadawane pytanie

  1. Czy muszę zakładać konto, aby dokonać zakupu?
    Nie, konta nie trzeba zakładać. Zakupów można dokonywać jako "gość". Zachęcamy jednak do zakładania konta - będą Panie informowane o bieżących promocjach i zniżkach, a także zostaną Panie automatycznie zarejestrowane w programie lojalnościowym.
  2. Jak dokonać zakupu na raty?
    To bardzo proste. Podczas składania zamówienia, wystarczy (jako formę płatności) wybrać "raty". 
  3. Jak odpowiednio dopasować rozmiar odzieży?
    W zakładce "tabela rozmiarów" znajdą Panie tabele rozmiarów dotyczącą większości produktów oferowanych na witrynie.
  4. Co jeśli zakupiony towar okaże się za duży lub za mały?
    Oczywiście, zawsze mają Panie możliwość wymiany towaru na inny rozmiar. Jeśli to rozwiązanie nie rozwiąże problemu, zawsze proponujemy wybór innego modelu lub po prostu zwrot gotówki.
  5. Czy mogę zakupiony towar oddać bez podania przyczyny?
    Oczywiście - zawsze mają Panie taką możliwość. Nigdy nie robimy z tym problemów.
  6. W jaki sposób mogę zareklamować zakupiony u Państwa produkt?
    Wystarczy skontaktować się z nami (najlepiej mailowo). Prześlemy Pani odpowiedni formularz, który należy wypełnić i odesłać do naszej siedziby wraz z dowodem zakupu. Czas rozpatrzenia reklamcji to najdłużej 2 tygodnie. Bardzo często wymieniamy towar na nowy "od ręki".
  7. Czy mogę zapłacić kartą kredytową?
    Oczywiście - można to zrobić dzięki systemowi Dotpay.
  8. Czy jeśli zamówie 2 lub więcej produktów, muszę płacić za przesyłkę wielokrotnie?
    Nie. Zamawiając więcej produktów, zawsze płaci Pani za przesyłkę tylko raz.